Altijd en overal kunnen werken wordt steeds belangrijker. U bent zelf waarschijnlijk veel onderweg, maar ook uw medewerkers moeten buiten kantoor gemakkelijk aan de slag kunnen. Dat brengt verschillende uitdagingen met zich mee, bijvoorbeeld op het gebied van communicatie. Bereikbaarheid, flexibiliteit en professionaliteit van uw telefonie zijn belangrijk, maar tegelijkertijd houdt u ook rekening met het kostenaspect. Met VoIP telefonie belt u via het internet en kunt u voorzien in deze behoeftes. Waarom? We geven u vier voordelen!
Mobiliteit
Met behulp van VoIP telefonie zijn uw medewerkers altijd en overal goed bereikbaar onder uw bedrijfstelefoonnummer. Handig wanneer u bijvoorbeeld te maken heeft met medewerkers die veel onderweg zijn of met thuiswerkers. Het lijkt alsof zij bellen vanuit kantoor, ze maken zelf geen kosten en hoeven niet het eigen telefoonnummer te delen. Ook zijn ze overal bereikbaar onder het gewenste telefoonnummer.
Meer mogelijkheden
Naast een verbeterde mobiliteit, biedt VoIP telefonie u ook nog eens veel extra mogelijkheden. Zo kunt u gebruik maken van onder meer een keuzemenu, gespreksopnames, wachtrijen en openingstijden. Alles is eenvoudig in te stellen via een online portaal en is dus zeer gebruiksvriendelijk.
Schaalbaarheid
Het online portaal stelt u ook in staat om eenvoudig op- en af te schalen, door eenvoudig het aantal toestellen en telefoonlijnen te wijzigen. Zo betaalt u alleen voor wat u daadwerkelijk gebruikt en kunt u de kosten in de hand houden.
Kostenbesparing
Uiteraard speelt voor u het kostenplaatje een belangrijke rol. VoIP telefonie biedt u niet alleen meer mogelijkheden, het is ook nog eens kostenbesparend. Zo liggen de belkosten gemiddeld 20 tot 30% lager, kunt u afscheid nemen van uw ISDN lijnen en heeft u niet meer te maken met dure onderhoudskosten. Investeren in VoIP telefonie levert u dus direct wat op!
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem gerust contact met ons op!