Per 1 januari 2020 heeft Accent Automatisering de activiteiten van Bata ICT uit Leeuwarden overgenomen en daarmee ook een nieuwe collega in huis gehaald: Harry Hilgen. Hij versterkt het team op de 2e lijn als techneut, maar wordt ook ingezet bij projecten. Met twaalf jaar ervaring als IT-zelfstandige is hij een mooie aanvulling voor het team! We spreken met Harry Hilgen en Wim Behage over deze samenwerking.

Van één naar vijfenveertig

Ruim twaalf jaar runde Harry Bata ICT. Zijn klanten zijn voornamelijk actief binnen het MKB en de maakindustrie. “Mijn klanten groeien flink en daarom stelde ik mijzelf de vraag: hoe groei ik met mijn klanten mee? Ga ik investeren in medewerkers en eigen oplossingen of ga ik op zoek naar een ICT-partner? Via één van mijn klanten kwam ik in contact met Accent Automatisering en vanaf ons eerste gesprek had ik er een goed gevoel over. Binnen twee weken was de kogel door de kerk en heb ik per januari 2020 mijn klanten met een gerust hart overgezet naar Accent. Ik ging van eenmanszaak naar een onderneming met 45 collega’s. En met deze groei aan collega’s, groeit ooit de beschikbare expertise die ik mijn klanten kan bieden,” vertelt Harry enthousiast.

Sneller schakelen door alle expertise onder één dak

“Met de komst van Harry zijn wij een ICT-techneut met veel ervaring rijker,” vertelt Wim. “En de klanten van Harry profiteren direct van al onze diensten.” Harry vult aan: “Waar ze voorheen soms twee weken moesten wachten, kan ik nu veel sneller schakelen. Accent heeft alle diensten en oplossingen in huis om mijn klanten op het gebied van ICT compleet te ontzorgen. Bijkomend voordeel is dat dit partnerschap het voor mij ook mogelijk maakt om mijzelf te specialiseren in wat ík leuk vind. Deze mogelijkheid had ik niet bij BATA ICT, want daar moest ik mijn klanten ‘alles’ kunnen bieden en fungeerde ik meer als ICT-generalist.”

Krachten bundelen

“Dat maakt deze overname een win-win voor iedereen en we kijken dan ook uit naar de samenwerking met Harry én natuurlijk ook naar wat wij voor zijn klanten kunnen betekenen”, besluit Wim. Wilt u hier meer over weten? Neem dan hier contact met ons op.

Deel dit bericht:Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter