Connecting Hands is een zorginstelling in Friesland, met het hoofdkantoor in Leeuwarden. Zij bieden ambulante zorg en woonbegeleiding in Friesland, Groningen en Drenthe. Daarbij hanteren ze een proactieve werkhouding, waarbij de cliënt altijd centraal staat. Daardoor bouwen ze een vertrouwensband op, met iedereen. Zelfs in uitzichtloze situaties. In 2004 heeft Jan Stuve Connecting Hands opgericht en in de loop der jaren is het bedrijf flink gegroeid. Ze hebben nu ruim 80 medewerkers en om de communicatie en bereikbaarheid in goede banen de leiden, werken ze samen met Accent Automatisering. We spreken met Jan over de samenwerking met Accent.

Online werkplekken en telefonie

“Het mooiste zou zijn als wij niet meer nodig zijn. Onze missie is dat ieder mens een gelukkig leven heeft. En mocht dat nog niet zo zijn, dan helpen wij daar graag bij.” Hetzelfde geldt – maar dan de andere kant op – voor samenwerking met Accent. “Zij verzorgen de online werkplekken én onze telefonie. Deze systemen zijn goed ingeregeld en werken zoals ze dat moeten doen, in dat opzicht ‘vergeten’ we soms dat we met Accent samenwerken. En als we een vraag hebben, dan staan ze direct voor ons klaar”, vertelt Jan.

Meerwaarde van meedenken

Jan kreeg destijds de tip dat er een groeiende ICT-onderneming in Friesland zat én dat zij ook nog eens heel goed waren. Jan legt enthousiast uit: “Dat was voor mij reden genoeg om een afspraak te maken. Het viel mij meteen op dat ze niet alleen maar diensten en producten verkopen, maar ook echt met je meedenken. En dát is voor ons van grote meerwaarde. Tot op de dag van vandaag kijken ze met onze onderneming mee, waar een verbeterslag gemaakt kan worden of waar bijvoorbeeld diensten overbodig zijn. Accent is daarin flexibel en groeit met onze onderneming mee. Ze kennen ons echt en weten dat wij open staan voor een verbeterslag of innovaties.”

Altijd en overal werken

Voor Connecting Hands is altijd en overal kunnen werken belangrijk. “Wij zijn vaak onderweg of bij een cliënt. Dan wil je natuurlijk wel bij de dossiers kunnen, maar ook bereikbaar blijven voor cliënten en collega’s”, legt Jan uit. “Iedereen heeft bij ons zijn eigen mobiel en tablet, waarop onze online werkplekken zijn geïnstalleerd. Daar zijn de cliëntdossiers te vinden, schrijven collega’s rapportages op; alles om ook onderweg te kunnen werken. Een gesloten systeem en het voldoet aan de laatste wet- en regelgeving. Accent zorgt daarbij ook altijd dat onze systemen up-to-date zijn. Zo hebben wij daar geen omkijken meer naar.”

Expertise mét een glimlach

“Accent is een echte bedrijfsfamilie. Ik kan voor alles bij ze terecht en ze weten precies wat ik wil, soms voordat ik daar zelf erg in heb,” vertelt Jan lachend. “Het zijn de openheid, vriendelijkheid, deskundigheid, flexibiliteit, denken in bereikbaarheid, maar óók een grap op zijn tijd die Accent tot een ideale partner maken. Ik raad mijn concullega’s daarom met regelmaat aan om ook eens met ze om tafel te zitten”, besluit Jan.

Bent u benieuwd wat Accent Automatisering voor uw onderneming kan betekenen? Hoe wij met u meedenken, maar ook meegroeien? Neem dan hier vrijblijvend contact met ons op.

Deel dit bericht:Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter