December is de maand van vele lijstjes, maar wij beginnen nu alvast. We zetten de vijf best gelezen cases op een rij. Om deze zo goed mogelijk samen te stellen, vroegen wij onze klanten onder andere waar ze tegenaan liepen, naar hun ambities, welke verwachtingen ze van Accent hadden én of deze waargemaakt zijn, wat het resultaat is en tot slot waarom ze voor Accent kozen. Heeft u ze gemist, lees ze dan hier alsnog:

1. Betrouwbare automatisering bij de Stadsschouwburg De Harmonie

Klant: Stadshouwburg De Harmonie
Dienst: Complete ICT-omgeving
Voordeel: Continuïteit ICT-systemen

Marijke van der Woude, directeur van De Harmonie: “Automatisering is een onlosmakelijk deel van onze bedrijfsvoering. Steeds meer toegangskaarten worden via internet gereserveerd en gasten hebben specifiekere wensen. Om alles goed te plannen en inzichtelijk te houden is een optimaal automatiseringssysteem van cruciaal belang.” Wim Behage, Accent, vertelt verder: “Wij zijn trots dat Accent samen met De Harmonie ervoor mag zorgen dat vele mensen zorgeloos kunnen genieten van de voorstellingen. De schouwburg is altijd in beweging en de ICT omgeving moet hierop ingericht zijn. Vanuit ons Datacenter verzorgen wij voor De Harmonie de ICT omgeving. Wij zijn bovendien de trotse naamgevers van de Accent zaal.”

Lees hier het hele klantverhaal.

2. GGZ Friesland gebruikt MijnDesktop.Online als efficiënte documentenoplossing

Klant: GGZ Friesland
Dienst: MijnDesktop.Online
Voordeel: Efficiënter werken en kostenreductie

GGZ Friesland bevond zich in een Office 365 migratietraject en onderzocht hierbij SharePoint ter vervanging van hun fileserver. Eén van de eisen hierbij was eenvoudig toegang tot documenten. Daarom kozen ze uiteindelijk voor MijnDesktop.Online van Accent bovenop SharePoint en OneDrive for Business voor het zelfstandig werken met documenten en zorgvuldige overdracht van patiëntengegevens.

Lees hier het hele klantverhaal.

3. Flexibele en stabiele automatisering bij Boomsma Shipping

Klant: Boomsma Shipping
Dienst: Complete ICT-omgeving
Voordeel: Doorontwikkelde automatiseringsdoelstellingen, altijd innoveren en kwaliteit hoog houden

De heer Boomsma, directeur van Boomsma Shipping: “Het inzichtelijk en functioneel houden van het bedrijfsproces is belangrijk voor onze dienstverlening. Een goed automatiseringssysteem is daarbij cruciaal. Maar, met automatiseren ben je nooit klaar. Het is een voortdurend proces waarbij je steeds opnieuw ontwikkelt en innoveert om daarmee de kwaliteit van de dienstverlening verder uit te breiden en te optimaliseren. Dat is ook de reden waarom we met Accent Automatisering samenwerken. Wij zijn met hen in contact gekomen op het moment dat bleek dat ons bestaande back-upsysteem niet optimaal meer functioneerde, terwijl dat toch belangrijk is.”

Lees hier het hele klantverhaal.

4. VMI Group profiteert van voordelen door 3CX

Klant: VMI Group
Dienst: Telefonie op basis van 3CX
Voordeel: Flexibiliteit, gemakkelijk op- en afschalen, efficiëntie

Het bedrijf is snel gegroeid, waarmee ook de telefoniebehoefte veranderde. Ze waren op zoek naar efficiency. Sander Foekema vertelt enthousiast: “Toen ik te horen kreeg dat de huidige telefoniecentrale van de VMI Group niet meer voldeed aan hun wensen, zag ik een mooie kans om ze kennis te laten maken met 3CX. Een oplossing met vele voordelen voor het bedrijf! Ze hoeven bijvoorbeeld hun hardware niet te vervangen, dus daar geen grote investering in te doen. En door te switchen van hardware naar software, ben je als onderneming ook veel flexibeler”.

Lees hier het hele klantverhaal.

5. Connecting Hands werkt altijd en overal dankzij online werkplekken Accent

Klant: Connecting Hands
Dienst: Online werkplekken en telefonie
Voordeel: Altijd en overal kunnen werken, up-to-date software en voldoen aan laatste wet- en regelgeving

Jan Stuve kreeg destijds de tip dat er een groeiende ICT-onderneming in Friesland zat én dat zij ook nog eens heel goed waren. Jan legt enthousiast uit: “Dat was voor mij reden genoeg om een afspraak te maken. Het viel mij meteen op dat ze niet alleen maar diensten en producten verkopen, maar ook echt met je meedenken. En dát is voor ons van grote meerwaarde. Tot op de dag van vandaag kijken ze met onze onderneming mee, waar een verbeterslag gemaakt kan worden of waar bijvoorbeeld diensten overbodig zijn. Accent is daarin flexibel en groeit met onze onderneming mee. Ze kennen ons echt en weten dat wij open staan voor een verbeterslag of innovaties.”

Lees hier het hele klantverhaal.

Deel dit bericht:Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter