Functieomschrijving

Accent Automatisering levert Cloud diensten met een vast team vanuit haar locatie in Sneek, aan klanten verspreid door bijna heel Nederland.

Wat ga je doen?

  • Je maakt deel uit van een enthousiast en servicegericht team;
  • Je beheert en optimaliseert bestaande SharePoint en Office365 omgevingen;
  • Je leidt en/of ondersteund lopende en nieuwe SharePoint en Office365 projecten zowel intern als voor klanten;
  • Je inventariseert wensen voor en schrijft het ontwerp van betreffende omgevingen;
  • Je behandeld gerelateerde (storings-)meldingen en lost deze op vanuit ons ticket systeem.

Wie ben je?

Wij zijn op zoek naar een Functioneel beheerder en ontwikkelaar voor SharePoint en Office365. Voor het ontwikkelen van SharePoint maatwerk oplossingen voor zowel intern als externe projecten. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en onderhouden van bestaande en nieuwe oplossingen. Je hebt daarom kennis van de SharePoint en Office365 functionaliteiten maar ook aanverwante ontwikkelplatformen en techniek.

Je bent in staat om je binnen korte tijd informatie eigen te maken, werk te plannen en te delegeren. Je legt de lat hoog, voor jezelf maar ook voor collega’s. Je bent goed in staat zelfstandig maar ook in teamverband te werken.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met beheer en ontwikkeling van SharePoint;
  • Kennis van en ervaring met workflows, metadata en document sets;
  • Ervaring met beheer en ontwikkeling van Office365;
  • Verstand van gerelateerde programmeertalen (C# ASP.Net), databases (MSSQL) en scripts (HTML/CSS en Javascript).

Competenties

  • Je bent communicatief vaardig en voelt je verantwoordelijk;
  • Je staat stevig in je schoenen en je kunt goed prioriteiten stellen;
  • Je bent service- en klantgericht;
  • Je bent kritisch, proactief en resultaat gericht;
  • Je doet wat je zegt en zegt wat je doet.

Bedrijfsomschrijving

Accent Automatisering, opgericht in 1995, is een snel groeiend, innovatief bedrijf, dat Cloud computing mogelijk maakt op de voorwaarden van haar klanten. Dit biedt jou de doorgroeikansen waar je naar op zoek bent. Daarnaast vinden we het belangrijk dat onze medewerkers prettig en efficiënt kunnen werken. Niet alleen op kantoor, maar – als de aard van het werk dat toelaat – ook elders. Daar waar hij of zij zich prettig bij voelt. Wij zijn altijd in beweging, op zoek naar nieuwe mogelijkheden en hebben een creatieve kijk op techniek. Daarnaast is Accent ook een bedrijf met hart voor de maatschappij en haar collega’s. We zijn een bedrijfsfamilie zonder genetische verbondenheid, maar verenigd door onze passie voor ICT. Wij zijn ISO 27001, ISO 9001 en NEN 7510 gecertificeerd, tevens hebben wij een ISAE 3402 verklaring.

Wij bieden

  • Goede werksfeer in een informele werkomgeving;
  • Platte bedrijfscultuur;
  • Flexibele werktijden (bijvoorbeeld wanneer je schoolgaande kinderen hebt);
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Marktconform salaris;
  • Ruimte voor eigen ideeën.

Contact informatie

Ben je enthousiast geworden door het lezen van deze vacature en voldoe je aan het profiel? Dan zien we je reactie graag zo snel mogelijk tegemoet. Deze ontvangen wij graag uiterlijk 10 mei 2019 en kun je per e-mail sturen aan info@accent.nl o.v.v. “Vacature ICT Specialist : SharePoint & Office365”.

Voor meer informatie over de functie, kun je (m.u.v. donderdagen) telefonisch contact opnemen met Eduard Vrieling, op het nummer 088-3040533.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deel dit bericht:Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter