Als bedrijf zijn we zeer betrokken bij de gemeenschap, daarom zijn we ook trotse sponsor van cultuur, kunst en sport. En wanneer één van onze medewerkers een mooi initiatief heeft, dragen we daar graag aan bij. Dit keer is dat de Distinguished Gentleman’s Ride (DGR), waar onze collega Richard Wesseling aan deelneemt.
Distinguished Gentleman’s Ride
De DGR is in 2012 gestart door Mark Hawwa en vond voor het eerst plaats in Australië. De inspiratiebron was een foto van Don Draper uit Mad Men, die in zijn mooiste pak op een klassieke motor zat. Mark besloot dat een thema-rit een goede manier zou zijn om de vaak negatieve stereotypes van mannen en motoren te ontkrachten, en tegelijkertijd niche-groepen binnen de motorwereld samen te brengen. Intussen is DGR uitgegroeid tot een wereldwijde toertocht.
Klassieke motor, klassieke outfit
Op 29 september gaat Richard Wesseling – IT Professional Accent – speciaal voor de DGR strak in het pak. Dat doet hij niet alleen, maar samen met tienduizenden ‘keurige heren’ in honderden steden over de hele wereld. Gezamenlijk toeren ze op hun klassieke en vintage motoren, daarbij passende kleding dragend. Dit doen ze om geld in te zamelen en bewustzijn te creëren voor de gezondheid van mannen, en in het bijzonder voor onderzoek naar prostaatkanker en programma’s rondom zelfmoordpreventie.
Wilt u Richard ook sponsoren, klik dan hier.