Nathaly en Kai werken op locatie bij onze klant CIZ

15-09-2022

Twee van onze collega’s zien we bij Accent wat minder vaak. Nathaly Gerard en Kai Jongenelen werken namelijk op locatie bij onze klant CIZ (Centrum Indicatiestelling Zorg). Zo zijn ze als servicemedewerkers altijd goed en snel bereikbaar voor de CIZ-medewerkers.  

Extra dichtbij 

CIZ beoordeelt voor de overheid of mensen in aanmerking komen voor zorg uit de Wet langdurige zorg (Wlz). De Wlz is er bijvoorbeeld voor kwetsbare ouderen die 24 uur per dag zorg nodig hebben. Of voor mensen met een handicap die intensieve verzorging krijgen.  

Het bedrijf telt 1200 medewerkers en meerdere locaties. Kai: ‘’We zijn dus niet áltijd in de buurt als er een probleem is. Maar doordat we op locatie werken, weten we wel wat er speelt in het bedrijf. Je hoort wat de toekomstvisie is en hoe CIZ zaken graag regelt. Dat maakt je werk extra efficiënt.’’  

Overstap naar Microsoft Teams  

Hoe hun werk er concreet uitziet? ‘’We nemen de telefoon aan, handelen meldingen af en lossen problemen met computers, Outlook en telefonie op’’, legt Nathaly uit. Daarnaast staan ze paraat wanneer CIZ veranderingen doorvoert op ICT-gebied. Kai: ’’We stapten de afgelopen tijd al over naar Microsoft Teams en CIZ gebruikt dit als het primaire telefonieplatform.  Binnenkort komen er netwerkaanpassingen aan. Verbinding maken met het CIZ-netwerk wordt hierdoor nog veiliger.’’  

Nathaly en Kai werkten beiden bij CIZ toen wij in 2016 met Accent de Servicedesk-ICT overnamen voor het bedrijf. Never change a winning team, dus Kai en Nathaly bleven doen waar ze goed in zijn, alleen nu in dienst van Accent. Twee gedreven collega’s die zich graag aan je voorstellen.  

Vroeg beginnen 

Kai is vader van een dochter, waar hij veel van zijn vrije tijd mee doorbrengt. En heel af en toe neemt ze ook een kijkje op zijn werk. ‘’Als er op school bijvoorbeeld een studiedag is, vindt ze het heel leuk om met mij mee te gaan.’’ Nathaly past in haar vrije tijd regelmatig op haar kleindochter. ‘’Verder fitness ik graag.’’ Kai vult haar aan: ‘’Misschien moet je even vertellen op welk tijdstip je dat doet.” Nathaly: ‘’Ja, dat doe ik vaak om drie uur ’s nachts. Sporten, douchen, ontbijten en dan op tijd naar het werk.’’   

Snelle service 

Doordat Kai en Nathaly bij de klant op kantoor werken, zijn ze extra goed bereikbaar. ‘’Op afstand kunnen we veel doen, maar juist bij een groot bedrijf zoals CIZ is het fijn dat mensen je kennen en ook fysiek weten te vinden. CIZ-medewerkers vinden het heel handig dat we op kantoor zitten’’, lacht Kai. ‘’Ze komen sneller binnenlopen voor iets dat ze anders misschien zelf oplossen. Dat is dan weer de andere kant. Soms komt iemand binnenlopen omdat een beeldscherm het niet doet en is de oplossing het aan-knopje indrukken. Maar ook dan is het fijn dat we snel kunnen helpen.’’  

Nathaly en Kai werken op locatie bij onze klant CIZ

Veilig thuiswerken  

Kai: ’’CIZ had alles voor thuiswerken al op orde toen de coronaperiode begon. Maar hoe ga je het logistiek regelen als er een laptop kapot is en mensen daarvoor naar kantoor moeten komen? Dat is een taak die wij op ons namen. We zorgden dat het veilig was om naar kantoor te komen en ontsmetten steeds alle spullen.’’  

Technische problemen 

Ook al werken ze bij CIZ, Nathaly en Kai hebben regelmatig contact met hun collega’s bij Accent. ‘’Wanneer er een groter vraagstuk is, waarbij meer techniek komt kijken, vragen we onze collega’s om advies’’, vertelt Kai. ‘’Ik vind het leuk om met hen te overleggen en leer daar ook weer van.’’  

Kleinschalig 

Elkaar ontmoeten gebeurt wat minder vaak. Nathaly: ‘’Ik vind het daarom wel fijn dat Accent kleinschalig is. Ik heb niet dagelijks contact. Dus als er heel veel collega’s waren, zou je misschien minder binding hebben.’’ Kai spreekt zijn collega’s wat meer. ‘’Ik overleg vaker met Accent over technische problemen. Het is inderdaad fijn dat het kleinschalig is. Daardoor is er ook meer ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.’’  

Volgens Kai is het werk geen dag hetzelfde. ‘’Het is erg uitdagend. Problemen zijn leuk als je ze kunt oplossen.’’ Nathaly sluit zich daar helemaal bij aan. ‘’Mensen zijn altijd blij als je ervoor zorgt dat zij kunnen doorwerken. Dat geeft energie!’’  

Ben je ook op zoek naar servicemedewerkers die altijd in de buurt of goed bereikbaar zijn? En die alles weten van jouw bedrijf? Neem contact op voor de mogelijkheden!  

Meer nieuws

Graafmachine van Van der Meer
Grondverzet- en aannemingsbedrijf Van der Meer BV
Kris in zijn Accent wielerkleding
Gewoon Kris
De StarLink satellietschotel aan boord van De Hollander
Een StarLink internetverbinding aan boord van De Hollander
Bentacera
Gewoon Patrick
Adviesgesprek?

Adviesgesprek?

Blijf op de
hoogte

Volg ons op LinkedIn