Marijke van der Woude, directeur van De Harmonie: “Automatisering is een onlosmakelijk deel van onze bedrijfsvoering. Steeds meer toegangskaarten worden via internet gereserveerd en gasten hebben steeds specifiekere wensen. Om alles goed te plannen en inzichtelijk te houden is een optimaal automatiseringssysteem van cruciaal belang. Het belang van een automatiseerder die je als organisatie daarbij adviseert en ondersteunt is dan ook zeer groot. Het gevoel dat wij bij Accent Automatisering kregen was direct goed. Niet alleen omdat de medewerkers van Accent de taal spreken die wij verstaan. Ook de oplossingen waarmee ze kwamen waren veel beter afgestemd op onze specifieke wensen. Ons belang werd serieus genomen en voor onze doelstelling werd een plan op maat gemaakt. Accent denkt in oplossingen die op onze situatie waren afgestemd.”
Een ICT omgeving op maat
Wim Behage, Accent: “Wij zijn trots dat Accent samen met De Harmonie ervoor mag zorgen dat vele mensen zorgeloos kunnen genieten van de voorstellingen. De schouwburg is altijd in beweging en de ICT omgeving moet hierop ingericht zijn. Vanuit ons Datacenter verzorgen wij voor De Harmonie de ICT omgeving. Wij zijn bovendien de trotse naamgevers van de Accent zaal.”
Marijke van der Woude: “Achteraf is de keuze voor Accent de juiste gebleken, want de support die wij van hen krijgen is geweldig. Ze zijn optimaal bereikbaar, hebben een hoge reactiesnelheid en handelen bij calamiteiten altijd in het belang van onze continuïteit. Dat is de kracht van onze samenwerking met Accent. Dit betekent dat wij kunnen werken aan verrassende programma’s met de mooiste voorstellingen en aan het organiseren van allerhande prachtige activiteiten voor bedrijven en organisaties. Onze automatisering is in vertrouwde handen bij de medewerkers van Accent. De uitstekende samenwerking met Accent Automatisering komt mede tot uiting in de naamgeving van de Accent-zaal.”
Heb jij ook te maken met uitdagingen op het gebied van ICT-systemen? Neem gerust eens contact met ons op voor een adviesgesprek!