Functieomschrijving

Accent Automatisering levert Cloud diensten met een vast team vanuit haar locatie in Sneek, aan klanten verspreid door bijna heel Nederland.

Wat ga je doen?

  • Je maakt deel uit van een enthousiast en servicegericht team;
  • Je beoordeelt en bewaakt lopende meldingen en stuurt waar nodig bij of schaalt op;
  • Je beoordeelt en bewaakt samen met je collega’s projecten op haalbaarheid, ondersteund techneuten in projecten en bent je bewust van prioriteiten en planning en stuurt bij waar nodig;
  • Je rapporteert bijzonderheden in meldingen en projecten aan directie;
  • Je zet je in voor een snelle afhandeling van meldingen en bent duidelijk over de oplossing voor het probleem;
  • Je vraagt de klant om feedback en/of ervaringen wanneer een melding gesloten is;
  • Daarnaast neem je meldingen aan en los je storingsmeldingen op vanuit ons ticket systeem.

Wie ben je?
Je bent in staat om je binnen korte tijd informatie eigen te maken, werk te plannen en te delegeren. Je legt de lat hoog, voor jezelf maar ook voor collega’s. Je hebt helicopterview, bent communicatief sterk en bent in staat goed zelfstandig te werken. Je houdt in drukke periodes het hoofd koel en neemt graag het voortouw.

Daarbij is het belangrijk dat je de eigen verantwoordelijkheid en deskundigheid van elke werknemer stimuleert en respecteert zodat diegene zijn professionaliteit optimaal kan benutten en verder kan ontwikkelen.

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal een MBO niveau 4 opleiding richting ICT of vergelijkbaar afgerond;
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante ervaring als ICT medewerker;
  • Je hebt ervaring met TOPdesk;
  • Je hebt algemene kennis van IT-systemen, servers, netwerken en softwarepakketten en kennis van Windows, Android en iOS;
  • Je bent flexibel qua werktijden en bereid om incidenteel buiten kantooruren te werken;
  • Indien je per direct beschikbaar bent is dit een pré.

Competenties

  • Je bent communicatief vaardig (vervalt niet in vaktermen) en klant- en servicegericht;
  • Je bent zelfstandig, accuraat en hebt een proactieve houding;
  • Je kunt gestructureerd en snel werken;
  • Je bent geduldig en goed in staat een klantvraag juist te analyseren;
  • Je hebt een positieve houding en bent sympathiek;
  • Je bent goed in staat om opgedane kennis in de praktijk te brengen;
  • Je bent niet bang om collega’s om hulp te vragen wanneer iets je niet duidelijk is;

Bedrijfsomschrijving

Accent Automatisering, opgericht in 1995, is een snel groeiend, innovatief bedrijf, dat Cloud computing mogelijk maakt op de voorwaarden van haar klanten. Dit biedt jou de doorgroeikansen waar je naar op zoek bent. Daarnaast vinden we het belangrijk dat onze medewerkers prettig en efficiënt kunnen werken. Niet alleen op kantoor, maar – als de aard van het werk dat toelaat – ook elders. Daar waar hij of zij zich prettig bij voelt. Wij zijn altijd in beweging, op zoek naar nieuwe mogelijkheden en hebben een creatieve kijk op techniek. Daarnaast is Accent ook een bedrijf met hart voor de maatschappij en haar collega’s. We zijn een bedrijfsfamilie zonder genetische verbondenheid, maar verenigd door onze passie voor ICT. Wij zijn ISO 27001, ISO 9001 en NEN 7510 gecertificeerd, tevens hebben wij een ISAE 3402 verklaring.

Wij bieden

  • Goede werksfeer in een informele werkomgeving;
  • Platte bedrijfscultuur;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Marktconform salaris;
  • Ruimte voor eigen ideeën.

Contact informatie

Ben je enthousiast geworden door het lezen van deze vacature en voldoe je aan het profiel? Dan zien we je reactie graag zo snel mogelijk tegemoet. Deze ontvangen wij graag uiterlijk 6 september 2019 en kun je per e-mail sturen aan info@accent.nl o.v.v. “Vacature Support Medewerk(st)er fulltime”.

Voor meer informatie over de functie, kun je telefonisch contact opnemen met Eduard Vrieling, op het nummer 088-3040533.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deel dit bericht:Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter