Trots! Dit woord omschrijft toch wel het beste hoe Accent Automatisering 2019 afsluit. “We hebben een heel goed jaar gedraaid met mooie projecten, fijne klanten en niet onbelangrijk: samen met onze topmedewerkers. Ook hen zet ik graag even in het zonnetje, want zonder hadden we niet zo’n fantastisch jaar gehad”, vertelt Albert enthousiast. Over deze ontwikkelingen en meer spreken we met Albert Jonkman, Technisch Directeur Accent Automatisering.

Samenwerken maakt ontwikkelingen mogelijk

“Het was niet alleen financieel een goed jaar voor ons. We hebben een hele mooie klantenkring verzameld en ons team aangevuld tot 45 FTE. Ook wil ik onze partners benoemen, want 1+1=3. Je kunt namelijk niet overal goed in zijn en daarom werken we samen met gelijkwaardige partners, die dezelfde denk- en werkwijze als ons hanteren”, legt Albert uit.

“We zijn blij dat onze medewerkers achter ons staan. Dat we van ze kunnen leren, maar ook andersom. En het is mooi om te zien dat klanten ons de mogelijkheid geven om mee te bewegen met de ontwikkelingen die bij ze spelen als het om ICT gaat. Dat maakte onder andere mogelijk dat we ons datacenter verder konden ontwikkelen, waarmee we nog meer kwaliteit én capaciteit bieden. Ook al gaan veel klanten over naar SaaS. Juist daarom.”

Met moderne werkplekken klaar voor de toekomst

SaaS staat voor Software as a Service. Daarbij worden softwaretoepassingen via het internet aangeleverd, dus als een service. Vaak zijn de licenties allemaal anders geregeld en hebben gebruikers een abonnement op de toegang tot dit soort toepassingen. Bijvoorbeeld e-mail, instant messaging en een Customer Relationship Management (CRM). “Wat wij doen is alle platformen van onze klanten die bij derden draaien verzamelen binnen één portaal, zodat de eindgebruiker maar eenmaal hoeft in te loggen en direct – altijd en overal – aan het werk kan. Dat geeft ze een optimale gebruikerserving.”

“Met bijna 25 jaar ervaring in de ICT hebben we de unieke situatie gecreëerd dat we de nieuwe Cloud perfect kunnen koppelen aan de bestaande netwerken en applicaties van onze klanten. Op deze manier kunnen ze van hun oplossingen gebruik blijven maken zónder afscheid te hoeven nemen van hun investering. Zes jaar geleden zijn wij gestart met MijnDesktop.Online en in de loop der jaren hebben wij deze oplossing geperfectioneerd.
Daarmee hebben we nu iets unieks in handen voor onze klanten en het is mooi om te zien dat steeds meer ondernemers daar ook de meerwaarde van inzien. Het maakt niet uit of het om 1 of 4.500 werkplekken gaat, we hebben ze allemaal in ons datacenter staan”, aldus Albert. “En we zijn er best trots op dat wij midden in het wiel van al deze ontwikkelingen staan voor onze klanten!”

25 jaar Accent Automatisering

Volgend jaar bestaat Accent 25 jaar. “En naar dat jubileum kijken we met zijn allen uit. Het is prachtig om te zien wat voor een ontwikkeling we met zijn allen hebben doorgemaakt. De groei aan medewerkers, expertise, diensten, oplossingen en type klanten. En dat mag gevierd worden! Dat doen we volgend jaar samen met onze medewerkers, maar ook samen met onze relaties. Daarover volgend jaar meer”, vertelt Albert glimlachend. “Onze groei zetten we ook komend jaar door. We blijven inzetten op kennis, pakken uitdagende cases met beide handen aan, maar maken ook tijd om leuke dingen met elkaar te ondernemen. Want ook dat is belangrijk.”

Er natuurlijk valt nog veel meer te vertellen over 2019 en wat 2020 ons en u gaat brengen. Nieuwsgierig? Neem dan hier contact met ons op.

Deel dit bericht:Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter